Robynfrisyr



Den kvinnliga motsvarigheten till killarnas "pottfrisyr" var för tjejer Robynfrisyren dvs som en pottfrisyr men mycket uppklippt baktill. Tyvärr gick det inte hitta den då sverige aktuella videon till Robyns låt (do you really want me, 1995) som hon dessutom slog igenom med. Jag minns då att det var diskussioner kring låtens melodi, att den lät som skvaller bytta bing bång osv. Själv så var jag avundsjuk på Robyn och fick aldrig riktigt till den där Robynfrillan. Idag är Robyn en av de kvinnliga artister som imponerar mig allra mest hon har verkligen girlpower och är dessutom oerhört musikalisk och helt unik.

Kommentarer
Postat av: winald

Jag älskar fortfarande robinfrisyrer. Tycker det är snyggt!!! så det så!

2008-12-22 @ 19:43:35
URL: http://groomingmocker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0