Natalie Imbruglia- Torn


jäkligt roligt jag hittade några feltolkade textrader till just denna låt, minns att jag själv inte riktigt visste vad hon sjöng men jag sjöng så som jag tyckte att det lät =)

Im cold and I am shamed lying naked on the floor Misheard
I'm cold and I am chained, bound and naked on the floor I'm all out of faith, this is how I feel
I'm a leather face, this is how I feel
The matter life is long
A nat a life is long
Flying naked on the floor
And I have the tomato, blow me away
I'm a little thief
You're a little late,I've already c**
bound and broken lying naked on the floor
Bound and BrokenFrying Bacon On The Floor
I'm a lettuce face.
Like we make it on the floor
I thought I saw a man born to life. He was warm. He came around like he was circumcised. He showed me what it was to cry.
I´m a leather face.t
the perfect guy is tall

Jag älskade hennes frisyr hennes stil och allt! Tyckte hon var skit cool och jätte snygg!
Minns att jag gillade hennes klädstil i denna video (som tyvärr inte går att länka men finns på youtube) hon hade ett kines stils linne under en sån där munkjacka i tjockare material.

Kommentarer
Postat av: Carro

jag gillade också hennes stil i tornvideon som fan! kommer ihåg att jag hittade ett liknande linne på en marknad och blev överlycklig! :)

2009-03-05 @ 10:37:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0